防水防漏高雄家裝防水哪個好家裝防水材料如何選

防水防漏高雄家裝防水哪個好家裝防水材料如何選

大埔防水工程防水公司防水防漏 高雄  家庭裝修防水係比較重要嘅一個步驟防水防漏 高雄98159809,做嘅好嘅裝修防水才能夠畀你哋嘅生活帶嚟幫助防水防漏 高雄98159809,而且也避免咗後期所出現嘅唔必要麻煩,家裝防水市場上有得著好多嘅防水材料牌子,人哋都唔知道該點進行選擇,嗰麼人哋就應該咗解一下家裝防水哪個好,以及家裝防水材料如何選。

  家裝防水哪個好?

  1、柔性灰漿:這種柔性防水灰漿多用於牆面和地面等迎水面部位,唔可用於頂面等背水面嘅部位。

  2、硬性灰漿:也叫剛性灰漿。這種刷完後唔用啱塗層進行處理,可直接貼磚,比較方便。硬性灰漿嘅就係背水面嘅防水效果好好。因此一般用於背水面嘅防水。

  3、聚氨酯類:室內外都得用。得說,這種材料嘅防水效果係好好嘅。但係呢,這種防水塗料嘅氣味較大,一般人好難受得咗。還有得一個缺點就係,聚氨酯呈膠狀,好稠,施工嘅時候要用刮板,好費勁,比較複雜。

  4、傳統防水施工方法:喺水泥砂漿中加入適量矽膠防水劑,喺地面做一層約20㎜厚嘅水泥砂漿防水層,防水效果欠佳,目前家裝中已基本被淘汰。

  5、改性瀝青防水塗料:家裝中使用嘅冷油即係改性工程瀝青,這種防水方法係喺乾燥嘅地面塗刮冷油防水層,厚度約4㎜左右,防水效果較好,但容易造成汙染。

  6、速凝橡膠防水材料:現喺家裝流行嘅防水方法係使用一種叫速凝橡膠嘅新型防水材料,用速凝橡膠喺乾燥地面象刷油漆一樣塗刷多遍,形成一個全封閉嘅整體防水層,防水效果好,但施工工藝複雜,成本較高。

  7、丙烯酸類。純液體,開蓋就得用。這種材料嘅防水效果比柔性灰漿更好,和柔性灰漿更適合用喺長期浸水嘅環境中。

  家裝防水材料如何選?

  1、品牌塗料有得保障目前建材市場管理唔規範,市面上有得好多偽劣產品,有得條件嘅消費者喺購買時應選擇相啱好嘅品牌。真正嘅環保防水材料應有得國家認可嘅檢測中心檢測核發嘅檢測報告、產品檢測報告和產品合格證。

  2、塗料汙染唔可忽視室內裝修嘅防水層一定要達到一個相啱嘅厚度才能具有得防水功能,因此,材料嘅使用量相啱較大,一旦使用咗劣質防水塗料就會長時間地汙染室內環境。啲含有得焦油嘅聚氨酯類防水塗料焦油氣嘅分子量含量非常大,且易揮發,容易喺室內沉積,過量吸入這種氣體,短時間內會致人死亡。因此,挑選防水塗料切唔可掉以輕心。

  3、防水塗料種類多,用法各唔相同。防水塗料大致得分為三種:改性瀝青防水塗料、聚氨酯類防水塗料、矽橡膠類防水塗料。

  4、購買防水塗料時應留意廠家嘅服務措施。大埔防水工程防水公司防水防漏 高雄