大禹防水工程

【大禹防水防漏】裝修最需要做防水嘅三個地方!

香港大禹防水防漏師傅介紹-裝修工程中最需要做防水嘅三個地方!

長沙灣防水工程防水公司大禹 防水防漏

一、家裝中需要做嘅防水防漏

  • 最重要嘅一點就係廁所要做好防水嘅工作宜蘭 防水防漏98159809,這也算係一個核心嘅區域。因為有室內用水比較頻繁大禹 防水防漏98159809,一旦出現咗積水嘅問題,就會導致廁所潮溼。而且還會形成滲水嘅現象,會畀樓下嘅鄰居帶嚟損失困擾,還會影響到鄰裡之間嘅關係,後期還需要花費更多嘅時間和金錢嚟進行維修。
  • 相同嘅道理,廚房也最好做一下防水嘅工作,因為廚房也需要用水,一旦水管破裂,出現漏水嘅問題,就會導致屋企防水面損失。另外啱於陽臺做一下防水也係非常有得幫助嘅,因為有得些業主會將洗衣機或者拖把池放喺呢個區域,用到水,自然就需要做好防水工程
  • 如果你家購買嘅係頂樓房子,屋頂也要做好防水嘅需求,要唔然遇到暴雨天嘅問題,屋企可能就要下小雨咗。除此以外,啱於啲邨屋嘅自建房,屋頂防水也要做好。

二、家裝防水工程如何驗收

  1. 以上嘅每個地方都做好防水工程,之後並冇有得結束,因為防水畢竟屬於隱蔽嘅防水工程,做好咗之後,還需要進行嚴格嘅驗收。只有得達標,才能夠投入使用。
  2. 如果係廁所裝修,需要做一下閉水嘅試驗,再觀察水位有得冇有得下降,或者到樓下業主屋企面睇一下天花板防水有得冇有得滲水嘅問題。
  3. 施工工序之後,要進行及時嘅檢查,並且做好記錄才能夠進行下一道嘅工序。另外刷好地面防水材料之後,等到乾燥咗,也要進行及時檢查,主要就係檢查一下塗刷係否均勻飽滿,有得冇有得封閉嚴實,厚度係否達到要求。接下嚟再做閉水試驗,咁才會行之有得效。

香港大禹防水小編總結:家庭裝修做防水係必唔可少嘅一個步驟,用到水嘅地方基本上都需要做防水。如果用之唔慎,布置唔合理,就會出現漏水滲水嘅麻煩。

香港大禹防水專注防水行業十餘年,擁有得防水一級資質和豐富嘅防水修繕實戰經驗,以一站式解決方案和高品質嘅防水系統,為防水防漏工程提供無憂保障服務。長沙灣防水工程防水公司宜蘭 防水防漏