天台防水工程不起低自己搞裝修6防水

天台防水工程不起低自己搞裝修(6)防水

黃大仙防水工程防水公司天台防水工程不起低防水很重要 天台防水工程不起低98159809,防水很重要天台 防水工程不起低,防水很重要

重要的事說3遍,廁所漏水是個常見的事故,一般都是住個5-10年左右才會發生的毛病,但病根就是現在,裝修時沒有下大力氣來做好 防水施工,況且防水也不是隨便一刷就OK了的活,專業知識太多了,我的屋子交鑰匙時,防水做的是丙綸布的,我原本以為在丙綸布上刷一遍K11防水就可以了,可當我找來專業防水人員,人家告訴我,丙綸布必須清除,因為K11的防水無法粘在丙綸布層面,于是呼 ,開始清除已經做好的丙綸防水層。

就是這樣子,撕,完了再鏟出毛牆面,地面的可以不用管,然後是水不漏刷塗邊角和堵洞,我的防水最終選擇了德高防水,其它的防水也不錯,比如瑞士西卡等,就是在我本地沒有專賣店,沒辦法,只能選最大的店面德高,水不漏也是德高的,操作很簡單,打掃乾淨場地,不要有沙石等硬物存在,然後1:0.25 水不漏與水比例調和,其實也不用非常準確,只要調成不太稀的泥漿狀就可以了,然後對邊角,下水口,水管等接縫處刷塗2-3遍,使表面光滑,棱角圓潤即可,水不漏也不貴,能多塗就多塗點,如果出現尖銳的地方,會紮漏後面的塗層。

另外,要記得在門口處做擋水條,就係用水泥做一條唔太高的門檻,以防止水漫出門口。 如果場地冇水泥,都可以用水唔漏嚟做,就係太奢侈了,我嘅就係。

上材料,唔係比德高做廣告呀,係我真係用嘅呢種防水材料 ,上面嘅淨彩通就係鋼性防水,如果廁所度冇咁暖就建議隻用淨彩通就好,因為呢種鋼性防水做好之後可以隨便踩,唔使打保護層,當然,唔理嗰種防水,做好後都唔可以釘釘子啥嘅啊。 下面嘅就係柔性防水,特點係有彈性唔怕熱脹冷縮,但怕硬淨嘅嘢刺穿,比如上面有小石子,砂粒踩踏後易出現漏啲,所以柔性防水做完,記住令泥瓦工做一層保護層先。 仲有順序,柔性嘅必須做喺鋼性嘅上面,唔可以倒過來做。

施工嘅鋼性先,其实我嘅廁所入面有地暖,所以我嘅方案係两次鋼性两次柔性,以確保萬無一失,重點係下水管角处,地漏处一定要刷上去。

有一間房廁所打掉,做成洗衣間了,也同樣做了防水,並且做了擋水條隔離,外面沒有水,故沒有必要全屋防水,擋水條高於地漏就可以了。

開始柔性防水層,因為只需要考慮地面的熱脹冷縮,故柔性的只做40公分高,這樣後面貼磚師傅才不會罵防水師傅,因為柔性防水上貼磚很難乾,不好貼,鋼性 防水層上冇問題,如果你全1.8米,貼磚師傅會喊的。

乾燥兩日後,開始試水。

處理好下水口,我嘅做法係:用膠袋蓋喺下水口上,然後用水唔漏紕住下水口,將來輕輕砸就開咗,放水時喺水龍頭下面放塊板,唔好直接畀水流沖到地下,放水深度唔好超過門口擋水條就得,入面大概有3-4公分水個樣,等兩日後去樓下睇吓有冇漏水,如果冇,恭喜你,防水呢關就過咗。

地面乾了後讓瓦工薄薄的打上一層水泥保護層,以防止破壞防水,然後在繼續後面的工序。 關於下水管包法可以先包在做防水,也可做完防水再包,但最好再做一次包管的防水,我主要工程安排上錯不開就先做防水了,後面將繼續下一步吊頂,敬請期待。 黃大仙防水工程防水公司 天台防水工程不起低

天台防水工程不起低