防水工程屋宇署廁所嘅防水工程冇做二次排水,入住了後悔趕唔切!

防水工程屋宇署廁所的防水工程沒做二次排水,入住了後悔來不及!

觀塘防水工程防水公司防水工程 屋宇署相信大家對於廁所再熟悉不過了防水工程 屋宇署98159809,廁所係我哋日常生活中不可缺少嘅生活空間防水工程屋宇署, 廁所裝修,排水體統要做好,有些人會說廁所唔係要做防水就可以嘅咩,大家可能唔知,而家大多數廁所係需要二次排水嘅,今日小編就為大家詳細嘅介紹吓關於廁所二次排水嘅相關知識。

做乜嘢要做二次排水?

而家仲有一部分業主屋企冇做二次排水,裝修好後,廁所用水理論上會透過地漏排出,但事實上邊個都唔可以做到有部分水係會由地磚滲向沉水箱(廁所填陶粒部分底。 )沉水箱底做了防水不錯,但如果沒有二次排水,日復一日水位就會長高的,水位升高形成的結果有兩個:

1、箱底受到的壓強增大,原來不漏水的箱底開始向樓下滲水。

2、箱底依然不向樓下漏水,但水位長高,越過廁所門檻開始慢慢漫向各房間牆根滲透,(這個過程很緩慢,因為你用水是一天天積累的)這也就是為什麼有網友裝修好了,時間不長,出現牆根發霉以為是水管出了問題,而通知施工隊來維修,檢測水管給水管加壓卻並一切又正常的原因。

3、沉水箱裝滿水以後,水會沿著牆體向家中四周擴散,如果家裡裝的是木地板,地板也會遭殃。

4、出現上述兩種情況時,如果箱底有二次排漏口嘅話,当水位超過二次排漏口高度嘅時候,就會由二次排漏口排出,唔會由於壓強嘅增加令原來唔漏嘅同箱底出現漏露或令水位升高漫出廁所浸向自己嘅各室牆根。

廁所二次排數嘅做法

1、首先應該確保開發商原有防水有效,若真係唔得,才需要進行二次排水施工。

2、廁所二次排水排廁所下水管。

3、接下來需要在下水管的50橫管上接一個地漏。

4、然後使用水泥澆一個有坡度的平面,要保證地漏在點。

5、在水泥平面上做相應的防水。

6、用磚砌40乘40的格子,注意下面留走水的孔。

7、格子上鋪模板,格子里不要用任何東西回填。 (也可用陶料回填,就不要模板)

8、模板上澆混凝土,注意要放螺紋鋼,而且要在四周牆上打膨脹螺栓, 將螺紋鋼焊喺膨脹螺栓上。

9、在混凝土上再做防水。

10、鋪地磚。

廁所防水做法的要點

1、廁所防水高度。 一定要在鋪牆面瓷磚之前做好牆面防水工作,我們都知道,一般防水處理中,牆面需做30裡面搞的防水措施,如果是非承重的輕體牆,就需要對整面牆做防水處理,至少做到1500px高。

2、廁所防水塗料 防水塗料應為附合國家、地方法規要求嘅,合格嘅產品。 對於廁所防水塗料嘅塗抹工作,喺牆面同地面嘅接縫处係好關鍵嘅,都係比較易出現問題嘅地方,一定要將牆面同地面嘅邊邊角角,防水塗料塗抹到位。

3、廁所防水地磚。 在鋪設防水地磚的時候,將原有的地磚早去,一定要先用水泥砂漿將地面抹平。 在進行防水處理,這樣可以避免塗抹的不均勻,而出現防水塗料的滲漏。 在做防水之前,地面都一定要清理乾淨。

4、廁所防水牆凹槽。 內水管凹槽都要做防水,施工過程中喺管道、地漏等穿越樓板時,其孔洞周邊嘅防水層必須認真施工。 牆體內埋水管,做到合理佈局,鋪設水管一律做大於管徑的凹槽,槽內抹灰圓滑,然後凹槽內刷防水塗料觀塘防水工程防水公司 防水工程 屋宇署

防水工程 屋宇署