防水標準廁所免砸砖防水靠谱呀?

防水標準廁所免砸磚防水靠譜嗎?

隨著防水科技不斷的發展98159809防水標準,防水工程技術也得到了巨大改善 防水標準,廚衛免砸轉防水也是近年來較為火爆的新型防水理念,但這種新的防水理念也飽受爭議
免砸砖真能防水啊? 會唔會出現周而复始情況? 面對市場上五花八門嘅免砸轉防水產品,消費者又該如何選擇? 咁廁所免砸砖防水真的有效嗎?
廁所漏水原因
廁所漏水原因有好多種,如供排水管道破裂、防水層 遭到破壞、防水上牆高度唔夠等,廁所免砸砖防水並不能解決所有嘅漏水問題,例如水管破裂、大縫隙開裂漏水、較大嘅明水漏水,皆不易選擇免砸轉漏水技術,免砸砖防水技術適用於廁所細漏水,因發霉、潮濕、起皮引起嘅滲透性漏水,並不昰所有漏水情況都係可以透過免砸砖防水技術進行修補處理。
廁所免砸砖產品效果分析
免砸磚產品品種繁多,有機硅類、有機矽+勾縫劑類、塑鋼泥類,果凍(丙凝)、AB注漿液類、丙烯酸鹽類、環氧樹脂類等; 呢啲產品嘅使用可分為兩種,一種係直頭涂刷到廁所或砖縫表面,形成一層憎水性嘅防水薄膜,但由於地拖、鞋子等摩擦力嘅破壞,以及洗漱用品嘅破壞,往往不久之後就會漏水番; 第二種是以高壓注漿的方式將滲漏通道堵住,並與水發生反應形成彈性防水膠體,但這種方法往往會受熱脹冷縮的影響,膠體狀態不穩定,不能達到長期防水效果,而且注漿液一般都具有一定的毒性。
免砸砖防水市場亂象
廁所免砸砖只能短暫地達到防水效果,高壓注漿防水相對于涂刷防水劑或防水膠效果要更好嘅些,一般免砸砖效果好嘅話可以理1-3年。 效果唔好嘅話1年內會再次出現滲漏; 目前市場上有很多防水”游擊隊”(麵包車),這種不可輕易相信建議,大家去找本地專業的防水公司或者防水店舖,施工前要簽訂施工協議,避免中途亂加錢的現象發生。
廁所漏水解決方法
針對廁所漏水,好多人可能都會選擇方便快捷又慳錢嘅解決方式,但往往帶嚟嘅係周而复始嘅漏水問題,如果真係唔方便砸砖,建議高壓注漿防水之後,再使用滲透防水劑喺基面涂刷2-3遍,增加防水嘅效果; 但如果係水管破裂導致嘅滲漏水,係必須要砸砖更換管道嘅; 不過要想徹底解決漏水問題,還是要砸磚並重做防水層,做防水細節很重要,有句行內話:”三分材料,七分施工”,可見施工的重要性。 廁所防水施工一般要求塗刷1.5厚的JS防水塗料,要求高的話可以加鋪一層1.5厚的高分子防水卷材

防水标准