防水油漆ptt關於家装防水工程,你需要了解嘅都喺呢度!

防水油漆ptt關於家裝防水工程,你需要了解的都在這裡!

柴灣防水工程防水公司防水油漆 ptt有人話裝修係自己屋企嘅嘢防水油漆ptt98159809,扮得唔好 防水油漆ptt,只能把”黃蓮”往肚子裡咽…

可防水 要是沒做好,樓下鄰居也會”感同身受”,影響鄰里關係就不太好了。

一般廁所、廚房和生活露台會長期與水接觸,裝修時是必需要做防水的。 與其他硬裝不同,防水屬於容錯率極低嘅工程,後期出問題只能敲掉瓷磚進行補救。

乾貨分享丨家庭裝修点样嘅防水才是最靠谱嘅。

我們拿到的毛坯房,是做過一次防水的,保險起見都會選擇裝修時做二次防水。 喺開發商做嘅防水層基礎上,然後再做一次防水,雙重保護令水全部流進管道而唔係滲到樓下或隔籬牆体。

一,基層處理

在做防水之前,基層一定要處理好。 防水工程可以理解為覆蓋喺基層上面嘅膜,基礎冇做好,防水效果會大打折扣。

(1)用水泥砂漿將地面找平之後才能做防水處理,這樣可以避免防水塗料因薄厚不均或防水塗料漏底而造成滲漏。 找平層的流水坡向和坡度應符合國家標準(坡度宜為2%,不能超過5%),流水才能做到迅速無積水。

( 2 )新裝管道洞口四周要用水泥澆灌密實,牆体與地面嘅接縫和管道與地面嘅接縫,係最易出問題嘅地方,需要特別注意。

( 3 )基層一定要牢固,唔可以得閒鼓、潮濕蛻皮現象,橫縱向嘅陰陽角要做成圓弧形。

二,防水處理

1先將液料倒入容器,再將粉料慢慢倒入,同時攪拌3-5分鐘形成無粉團和顆粒的均勻漿料。

(2)從排水管道口、地漏、陰陽角等薄弱部位開始,然後再按照先牆後地的順序進行整體塗刷防水。 一般都是塗刷兩次,要等第一遍防水完全乾透(用手觸摸不粘手)大概需要1-2小時再進行第二遍塗刷。

注意:不同防水塗料所需塗刷厚度不同,要根據所選塗料來確定塗刷厚度,並不是越厚越好,一般1-2mm就足夠了。

( 3 )施工24小时之後,要用濕布覆蓋塗層或噴霧灑水對塗層進行養護,唔好暴曬或踩踏。

三,塗刷高度

地面滿做,廚房牆面上翻30cm,廁所牆面上翻180cm。

係常規嘅標準做法,但唔係一定。 如果你屋企有個一米八以上嘅大長腳,咁淋浴區嘅防水完全可以考慮做到替。

四,閉水試驗

在防水層 完全乾固(夏天24小时,冬天48小时)後,就可以做閉水試驗檢查防水是否合格。 閉水試驗就係把防水空間比作一個碗,所有缺口堵好後往里灌水,24-48小时之後睇水會唔會滲漏到樓下。

除了裝修,平時基本上不會接觸到有關防水的知識,許多同學們對防水工程存在很多誤解。

一,閉水試驗只做一次就得?

有的同學認為閉水試驗在防水塗料刷完後做一次就行了,其實在拿到房還沒裝修的時候就要做一次閉水試驗。

開發商交房時係做過防水嘅,拿到房後做一次閉水試驗可以檢驗原始防水層是否能達標

二,防水層在回填之前做?

先解釋一下”回填”,簡單來說就是毛坯房的廁所一般會有個30-40cm的下沉,這個時候就需要用煤渣或陶粒將下沉空間填滿,這個工程就叫做回填。

防水一般都係喺回填之後,在回填層上抹好水泥基層再進行防水涂刷。 若在回填前做防水,回填時容易對防水層造成損傷影響防水效果。

廁所地面橫截面由落到上順序就係:原始防水層→回填層(水電改完再進行回填)→水泥防水基層→防水材料層→水泥保護層→地磚。

三,家庭防水只有塗料一種選擇?

市場上針對防水工程有兩種方式可選:塗料防水和卷材防水。

家庭裝修大多數採用的塗料防水,原因很簡單,塗料防水施工工藝簡單,而且能與任何複雜基層具有100%的接觸面。 即使是因為達到使用年限出現漏水情況,維護起來只需少量塗料修補損傷部位即可。

其實卷材防水除了需要完全密封的拼接卷材,工藝難度較大以外,也是一種不錯的防水選擇。 層厚均勻、能保持水層整體性和不受氣溫影響都是它的優點,形象一點來說好的卷材防水能像水桶一樣把水都都在卷材裡面不會滲透。

四,露台都要做防水?

露台又分生活露台同景觀露台,需要根據具體情況嚟決定。 值得注意嘅係:好多開發商嘅新房,只有生活露台有防水處理,景觀露台係冇做嘅。

生活露台係擺放洗衣機同拖布池嘅地方,而且水電改造時,好多時都要喺生活露台開槽鋪設管道,會損壞之前嘅防水層,所以必須要做防水。

景觀陽台根據使用需求來決定,如種植花花草草經常需要澆水、不封窗常有雨水飄入等情況,就需要做防水。

對於不懂施工工藝的小白來說,閉水試驗就是監控質量的重中之重了。 再忙都要抽空到場驗收,防止留下隱患。

一,幾時做?

最規範的回答是:要等到防水塗料的塗層都「終凝」之後再做。 簡單啲講,就係等防水塗料都乾透晒。 不同嘅防水塗料,終凝所需要嘅時間唔相同。 一般24小时肯定夠了,所以做完防水24小时之後,就可以做閉水試驗。

二,具體點樣做?

閉水試驗簡單啲講,就係防水層做完後放好水,然後睇漏唔漏。 聽起嚟係簡單,仲係有好多需要注意嘅細節。 以廁所為例,畀同學們介紹吓做閉水試驗嘅步驟。

第一步:堵地漏

放水之前一定要堵好地漏,不然放的水全都流走完全不能測試出效果。

第二步:做擋水坎

為了使蓄水不流走,還要在廁所門口用水泥砂漿抹一個臨時的擋水坎,最好是在水泥上鋪一層塑料布加強擋水效果。

第三步:蓄水

放水的時候需要注意:如果牆面龍頭距地面較高,最好在地面放一些緩衝物,避免水流沖壞防水層。 水不用蓄太多,一般3-5cm的高度就足夠,記得在牆面上做好水位標記。

第四步:檢查漏水情況

蓄好水以後,注意觀察之前做好的水位標記有沒有明顯的水位下降。

◆如果有明顯下降,即刻去樓下查看是否有漏水情況發生;

◆如果沒有明顯的水位下降,等24-48小時後再去樓下確認是否有漏水發生。 即使只係喺樓下頂面發現極少水漬,都意味着防水冇做好。 這時需重新修補漏水位置,再做閉水試驗。

注意:做閉水試驗前記得跟樓下的鄰居確定好時間。 若鄰居家已做好廁所吊頂,甚至要揭開吊頂查看漏水情況,麻煩點總比以後漏水好。

三,時間需要做多久?

閉水試驗的時間只要將控在24-48小時內都可以。

◆時間太短,即使漏水都未滲到樓下,無法檢驗防水效果。

◆時間太長,防水層雖然已是終凝狀態,但未真的乾透。 長期泡水可能會將防水層泡軟,輕輕一碰就能弄破,極易造成損傷導致防水效果變差。

四,常見漏水原因分析

閉水試驗成功與否主要係睇漏唔漏水,呢個係呃唔到人的。 如果發現漏水百分百要返工,耽誤時間又蝕錢,所以防水工程一般工長都會盡心盡力做。 但點解都係會出現咁多入住後廁所漏水嘅情況呢?

( 1 )閉水試驗冇问题,入住後卻開始漏

呢個係大部分同學會存在嘅疑問,閉水試驗明明通過咗,做乜嘢入住冇幾日就開始漏水咗呢? 最大嘅可能係,做完閉水試驗之後瓦工貼砖嘅過程中破壞了防水層,呢個只能提前同工長溝通好。

如果係入住一兩年後發現漏水,說明防水塗料質素唔過關。 在材料進場的時候注意查看塗料包裝標識和品牌規格,還有塗料是否過了保質期(一般防水塗料保質期為一年)。

( 2 )地面冇问题,牆上出現返潮現象

閉水試驗冇问题,但入住後出現牆面滲水嘅現象。 比如廁所身嘅卧室返潮,係廁所水汽進入牆体造成嘅。

這種情況,極有可能是因為牆面防水塗刷不均勻導致的。 情況嚴重建議鏟掉重做,長期發霉返潮會影響到牆体質素同電路,易造成安全隱患。

家庭防水屬於防微杜漸的工程,馬虎不得。 關於裝修嘅其他疑問歡迎私信。 柴灣防水工程防水公司 防水油漆 ptt

防水油漆 ptt 漏唔漏水

漏唔漏水