防水防漏高雄呢個廁所防水細節,好少有師傅做到位

防水防漏高雄這個廁所防水細節,很少有師傅做到位

入住後一段時間98159809防水防漏高雄, 發現自己嘅房木地板泡水發霉了! 平時使用小心防水防漏高雄, 好少灑水到木地板上,防水刷到好足,門檻石都扮得高出一部分擋水,做乜嘢地板仲會被泡水?
一般嘅裝修流程都話門檻石喺舖完瓷磚以後扮,係唔啱嘅,尤其對於木地板間房來說,廁所嘅門檻石嘅防滲水要盡量做細緻到位,尤其是冇乾濕分區嘅廁所,今日我哋就嚟仔細說說。

畫張圖幫大家理解吓,一般做好了門檻石,衛浴間外面嘅木地板依然受潮嘅原因。 水沿着瓷磚和牆体嘅罅滲透到咗底下嘅水泥層,逐漸滲透到外面嘅木地板底下,久而久之木地板底下嘅搵平層變得潮濕。
處理辦法1:地磚鋪到緊鄰門檻石一排地磚不鋪貼,安裝好門檻石後在廁所側增加一道防水,最後再補上地磚。
處理辦法2:在刷防水之前裝好門檻石,門檻石下方鑿開一定深度,然後跟防水一起刷,形成U形防水層,最後貼磚。
處理辦法3:止水墩(止水帶、防水地梁)防水防漏 高雄

同樣嘅情況,靠廁所嘅牆面都好易出現滲水嘅情況,很多就係冇用水泥砂漿喺做防水前做好側牆嘅R角。 時間長了積水破壞了防水層,引起滲透。
呢度放出側牆防水節點圖,希望幫助大家理解。
有2種例外嘅情況:第一種廁所嘅牆面係剪力牆,可以無需擔心滲漏嘅問題,因為就算防水被破壞都滲透唔過去,梗係防水一步到位係最好嘅,萬一滲透影響樓下鄰居呢。

第二種廁所比較大,乾濕分區,剛好同房交界嘅牆面喺乾區,平時乾區嘅水都好少,門檻石端嘅防水可以唔使做得咁細緻。

對於規範標準比較好嘅裝修公司來說,呢啲體現品質嘅工程都係能夠做到位嘅,但係對於包工隊抑或部分師傅來說普遍做得不到位。
所以如果要保障防水工藝嘅品質,就得靠業主自己去做監工,回填緊前、回填之後、刷防水前,都要反覆叮囑施工嘅師傅:要用水泥砂漿喺牆面地面交界做好R角再做防水。 如果師傅唔識就話明白,如果嫌麻煩就遞根煙抑或加啲錢,防水嘅工作做到位了,住得安心。