防水工程如何養護?

防水工程如點樣養護?

養護又分為「養」同「護」兩方面。
所謂養護,對於防水塗料嚟講,就係灑水養護。一般喺屋頂、地下室等完成防水層嘅施工後,一般情況下防水工程,防水層需要保養3日(灑水養護)先可以進行後續施工。

需要留意嘅係,夏季天氣溫度高嘅時候,初次養護嘅時候嚴禁喺高溫天氣下灑水或者淹水操作!

「護」就係做保護層。點樣做保護層呢?我哋話,防水塗料嘅標準塗佈厚度係1.5至2毫米,防水層嘅厚度決定咗一定要做保護層,唔然的話,後續施工一旦出現細細個洞口,就係為漏水留低大隱患。

點樣做保護層?
1.頂板以上嘅牆面、反梁同埋其他豎直面,如果要做砂漿保護層,應該先鋪設2毫米×2毫米抹布,然後做20毫米厚嘅1:2.5水泥砂漿層。
2.平面嘅塗膜防水層,或者卷材防水層可以做80毫米厚嘅C20細石混凝土保護層。
3.保護層嘅細石混凝土應該設置分倉縫,縱向同橫向每5米設置一條縫,縫寬唔可以超過10毫米,深度10毫米,縫口應該呈三角形,內填pvc膠泥。

通常情況下,防

防水層施工完成前後我哋需要做兩次閉水試驗緊,初次做防水試驗喺防水層施工完成,保護層施工之前進行,呢種做法可以及早找出防水層施工嘅錯誤,並及時進行改正; 二次防水試驗喺保護層施工完成後進行,今次試驗都係業主、物業對防水工程嘅驗收。
但係,做咗閉水試驗,真嘅就唔會再出現漏水情況嘅咩?
做咗閉水試驗就唔會漏水?
實際上事實並唔係咁,做咗閉水試驗都仲有機會出現漏水情況嘅,所以,我哋喺日常生活中聽到有人抱怨話「點解我哋屋企明明做咗閉水試驗,點解仲漏水?」
咁造成做咗閉水試驗間房出現漏水情況嘅原因係咩呢?
可能係因為防水塗料冇揀好,可能係防水施工隊喺做防水施工(包括閉水試驗)嘅時候施工錯誤。
1、防水塗料造成做咗閉水試驗嘅房間出現漏水情況。如果你買嘅防水塗料係市場上價錢平民化且質素差,或者唔適合嘅防水產品嘅話,呢種防水塗料嘅耐水性同防腐蝕性可能都唔強,就算你防水施工冇失誤,閉水試驗都做到好嚴格,嚟到時都仲有可能會漏水。

過咗一段時間,做咗閉水試驗嘅房間仍然有可能出現漏水情況嘅。
2、做防水施工(包括閉水試驗)時,施工隊可能出現錯誤,導致做咗閉水試驗嘅房間漏水。 例如,進行防水塗料涂刷時,防水工程厚度未均勻,做閉水試驗時可能沒問題,但在後續鋪磚的過程中未保護好防水層,破壞了防水塗料涂刷不均勻的部分,尤其是水管接頭和牆角等位置,導致漏水現象的出現; 廁所門區域沒有做防水,一般有擋水沿或門檻石,如果業主裝修時沒有考慮到這一點,將廁所與客廳地面水平相齊,牆面也會受潮而出現掉皮、漏水的情況……
那麼,該如何解決呢?
答案很簡單:首先選購優質的防水材料,其次找專業的施工人員,避免因施工不標準而引起的滲漏情況,大禹防水致力於提供優質的產品和服務,為您構建堅固的防水工程防水屏障。請注意,如果使用雙組份的防水材料,一定要按照廠家給出的比例調配,切勿隨意改變配比或向塗料中添加水或其他異物!