防水防漏工會為何防水塗料要用彩色嘅? 睇晒請大膽做個好色之囡涂哧!

防水防漏工會為何防水塗料要用彩色的? 睇晒請大膽做個好色之囡涂哧!

相信好多買過防水塗料嘅人都會有這樣一個疑惑:家裝防水工程係隱藏喺地下嘅防水防漏工會, 並不需要追求外觀的良好視覺效果防水防漏工會, 為何防水塗料多數都係彩色嘅呢? 尤其是藍色,最為常見。 究竟彩色嘅防水塗料產品有咩優勢呢? 下面為大家揭秘箇中玄機。
防水塗料要用彩色嘅,主要原因有兩個:
1、彩色防水塗料可避免漏塗、少塗,提高施工效率
其實,防水塗料本來嘅顏色為灰灰嘅水泥色,咁樣嘅話,涂刷防水塗料嘅地方同冇涂刷嘅地方就唔係好易區分,施工時易導致漏刷緊同少刷。 為咗區別於水泥砂漿嘅色水,以及降低漏刷的概率和杜絕由於少刷塗料而導致嘅防水失敗,就有咗彩色防水塗料嘅誕生。
彩色防水塗料與灰色防水塗料在性能上並無本質的區別,但彩色防水塗料更加易施工。 因為免除了漏刷嘅後顧之憂,所以都能有效提高施工效率。
2、彩色防水塗料更容易看出施工的效果
彩色防水塗料顏色亮麗,施工後一目了然,可有效解決防水塗料塗刷不均勻的現象,形成厚質高彈防水界面,避免漏刷、少刷、局部防水塗料塗膜厚度不夠等現象。 同時,都不易產生偷工減料嘅情況。
彩色防水塗料的塗刷效果更直觀,可透過肉眼判斷防水質量的好壞,及時發現防水過程中的施工錯誤,令業主更安心。 辨別的方法,一方面可看顏色是否均勻,若顏色均勻,就證明塗料塗刷的薄厚均勻; 另一方面,可看顏色得深淺,若顏色看起來比較淺,還漏水泥底面,證明用料少、做得薄,若顏色看起來比較深,可以判定塗膜連續均勻有厚度,比較可靠。
有人都會心存疑慮,彩色嘅防水塗料度會唔會添加乜嘢有害物質嘅顏料呢?
一般而言,正規、專業防水品牌生產嘅防水塗料係唔會有問題嘅。 呢種水性防水塗料嘅色漿都係喺生產時就添加咗嘅,產品都會經過第三方檢測嘅,有國家檢測鑑定報告,有物理力學性能、環保等各指標嘅產品報告,甚至大品牌嘅防水塗料有些有醫學檢測報告,可放心使用。
目前市面上嘅防水塗料有好多種顏色,有藍色嘅,也有綠色嘅,或其它顏色嘅,但以藍色居多。 從塗刷效果來看,藍色防水色調更鮮明,過其它防水塗膜,藍色防水塗膜更能明顯看出塗刷是否均勻,塗刷厚度是否足夠。
雨虹藍色金典系列防水產品,率先開啟”彩色不漏塗”的”藍色時代”,成為家裝防水市場廣受業主青睞的熱銷產品。 2019年12月,雨虹藍色金典系列煥新包裝再次升級產品功能,防水性能更好嘅、清味環保、施工更順滑。 煥新升級後的雨虹藍色金典,同等價格,質素更優,包括開桶即用,高彈更抗裂的藍色金典G100彩色高彈防水塗料、裂紋強修復,清味更環保的藍色金典G101彩色超柔防水塗料、剛柔並濟,快乾高效的藍色金典G102彩色高柔防水漿料、粘結力更強,超易施工的藍色金典G103彩色易塗防水漿料。 可以話,雨虹藍色金典既滿足施工師傅喺防水施工時嘅色彩需求,又滿足業主對防水產品嘅品質追求。
而家大家知道為何涂刷防水塗料要用彩色嘅呀喇? 簡單來說就是為了避免漏塗少塗,且可直接觀察到防水塗料的塗刷效果,提高防水效率,保障防水質量。 所以,做家裝防水時,一定要做個好色之”涂”!
防水防漏工会