逮到你了,狡猾嘅漏水啲

講一個奇葩嘅漏水故仔

樓下業主找到我98159809,說家裏漏水了,我過去一看,廁所門口過道天花吊頂(木質頂),發黑發黃和起小泡,用手一摸,還是濕的。 睇圖

樓上對應嘅位置,都係廁所嘅過道(地面),我哋睇到咗樓上嘅廁所

用水環境唔太好,之前因為漏過一次,樓上仲叫物業重做埋二次排水。 但問題依然未解決。

喺呢種情況下,我哋都會認為一定係樓上嘅廁所地面防水出咗問題,才會導致漏到樓下嘅,附近幾乎冇其他用水嘅區域,呢個鍋,非廁所防水唔可以背。

樓下都同意,強烈要求樓上做防水。 樓上好像還是一家國企的副老總,動用公權力,叫與單位合作的防水工程維修公司來做(至於有沒有付錢,不是重點),把廁所都挖空了,可是樓下還是在漏水。

冇水咗,為啥仲漏水埋? 頭痛啊,咋辦?

水管漏水 廁所地面漏水

水管漏水 廁所地面漏水

再嚟招,要樓上关水闸门,睇下有冇問題。 結果第二日就做咗。 可是,喺沉箱入面嘅水管,根本冇漏水啊。 確定咗係水管,但唔知邊度嘅水管。 樓下想死心都有

問題排查

樓下喺位中六嘅語文老師,好想賦詩一首啊。之後,物業搵嚟圖紙,發現混凝土入面有水管喺度,究竟係咪封喺混凝土入面嘅水管漏水?等樓上通咗水閘打開熱水後,樓下天花開始滲水,於是根據滲水處位置使用電鎬鑿洞,發現原來係熱水管漏水。摸摸水仍然熱咗,這下終於揾到原因。

防水困境

揾到原因只係第一步,修復就變得困難。水管埋喺混凝土內,無法簡單地鑿出來接上。想要好好接好水管,需要鑿開一段混凝土,然而混凝土太硬,一般工具無效,必須使用混凝土切割工具,但這樣的工具使用場地非常有限。而且水管所在位置是一段橫樑,屬於承重結構,不能簡單鑿開。

解決方案

我哋建議樓上可以改走熱水管,將這段漏水的水管廢棄不用。對於物業水電工來說,這只不過是小事一樁。在屋宇建築中,有些開發商在設計時會把水電管線等佈置在混凝土內。這樣做有好處,也有壞處。比如在頂樓水管導致裂縫漏水,以及其他水管漏水等問題時,修復變得不方便。

結語

希望能夠幫助各位通渠佬,你們的讚好是我們原創的動力源泉。請點個讚,送上我們的感謝,也請關注我們以獲得更多相關信息。多謝支持!