求助,主臥天花漏水,樓上鄰居如此處理方法是否可行?

一日答一題98159809,今日答你嘅

呢度要解釋吓天花漏水嘅原因,雖然漏水區域正上方唔係濕區,冇水管。但係廁所就喺旁邊,所以我哋推斷係因為廁所地磚下面嘅暗水竄出嚟,從樓板裂縫處漏落嚟。講簡單啲,裂縫源頭喺廁所,而濕區同乾區之間好難分辨。

天花漏水 防水工程

天花漏水 防水工程

呢種情況係好常見嘅。我哋之前接到一個類似天花漏水案例,樓上漏樓下,樓下廁所天花冇事,但係旁邊嘅臥室天花一角同你嘅情況相似,你睇下呢張圖片:樓下廁所旁邊嘅臥室天花一角。你第二張圖片顯示天花漏水區域變成咗一條裂縫,實際上係因為周圍嘅填縫料脫落咗。

第一張圖顯示裂縫周圍嘅填縫料吸濕咗一小片,睇唔出有冇變乾,你可以喺現場用紙巾抹拭下嚟檢查。我對樓上為你採取嘅處理方法唔太有信心,我哋覺得佢哋只係做咗一啲應急處理。樓上好簡單地用填縫料封裝住沐浴石周圍,時間長咗就會開裂,根本無法阻擋冲凉水滲入。因為沐浴石底下嘅砂漿係通的,只局部修補冇用。

防水工程一坪多少

有關防水工程嘅價格,通常係以每坪嚟計算嘅。一坪就係3.3平方米。然而,防水工程嘅價格係視乎各種因素而有所不同,例如工程規模、材料選擇、工期等。因此,如果想要知道具體嘅價格,最好向專業防水公司諮詢,以便獲取準確嘅報價。

解釋漏水原因

根據以上段落,呢度要解釋吓漏水嘅原因,雖然漏水區域正上方唔係濕區,冇水管。但旁邊只有廁所,雖然有可能你嘅廁所天花唔一定漏,但喺我哋睇嚟,係因為廁所地磚以下嘅暗水竄出嚟,從樓板裂縫处漏落嚟。你要講呢個裂縫源頭係喺廁所濕區仲係乾區,基本搵唔出嚟。這種情況,也是比較常見的。

天花漏水 防水工程

天花漏水 防水工程

前段時間我們診斷、治漏一例樓上漏樓下的工程,樓下的廁所天花沒事,但旁邊的臥室天花一角,和你這個比較類似,你看看圖片:樓下廁所旁邊的臥室天花一角。你的第二張圖片漏水區域變成了一條裂縫,其實是因為周邊的膩子粉鏟掉了。第一張圖係裂縫周邊嘅膩子層吸濕成了一小片,要講係咪變乾咗,從圖上睇唔出,你可以喺現場用紙巾擦拭吓睇吓。

樓上鄰居的處理方法

我哋對樓上為你呢個漏水採取的措施唔太有信心,喺我哋睇嚟,屬於應付性質多啲。樓上把事想簡單了,沐浴石周邊填縫時間長咗就會開裂,天花漏水 根本無法阻擋冲凉水下滲,而沐浴石下面嘅砂漿係通嘅,只做局部冇用嘅。

你漏水嘅裂縫呢度刷防水擋不住滲水嘅,打針灌漿都唔得,背水一戰可以試試,但會有副作用。樓上後續恢復用水後,你再觀察,如果冇解決,一定要樓上重做廁所防水層。需要拆除地面以上嘅設施先,鑿到樓板之後,清理乾淨淤泥與積水,做細節防水先,比如今次漏水出去嘅牆與地面陰角縫,接下來一道防水砂漿搵平,一道防水塗料,候乾後試水,唔漏再做一個二次排水,然後回填恢復貼砖就得了。

你在裝修,你嘅廁所我哋都建議噉做嘅,這樣既唔會下漏,都唔會水平滲漏嘅。希望能幫到你,記得啲讚哦。關注我,家庭治漏唔求人。