做防水步驟屋面防水唔做好,會帶嚟巨大危害!【防水步驟】

做防水步驟屋面防水唔做好,會帶嚟巨大危害!——【防水步驟

大窩口防水工程防水公司做防水步驟 說起防水做防水步驟98159809,好多人深受其害做防水步驟98159809,忍唔住吐槽。屋面漏水頻發,唔僅影響房屋美觀,還影響我哋嘅日常生活起居,甚至還會影響鄰居之間嘅關係。要係追究多責任,會有得好多連帶責任,甚至還有得唔少人鬧上咗法庭,弄得大家非常嘅糟心。

  說到裝修,需要從室內外設計到裝修材料,再從施工到最後驗收,經歷過嘅人都知道其中嘅唔易,就算自己親自把控,做防水步驟也有得好多容易忽視嘅疏漏。要細心,把每一個細節都要把控到位,否則一旦做好,再也冇有得轉圜嘅餘地,如果念要重新嚟過,恐怕又要費力費神。

  防水唔像家俬,唔滿意得隨時再換,風格唔滿意得重新布置。但係防水,如果做唔好後悔都嚟唔及。

防水步驟

防水步驟

  因為防水唔僅係裝修最開始嘅第一步,而且還係深埋喺地磚和所有得嘅飾面層之下,一旦疏忽,就無法挽回。所以,做防水步驟所有得房屋嘅防水必須要做,而且要做精細。

  如果你問防水難唔難?啱於精工巧匠嚟說,並唔難。但係啱於剛剛入行嘅防水小白哋,還有得初出茅廬嘅工匠師傅哋,恐怕還係有得一定嘅難度。防水並唔係像木匠師傅,打磨,打造成形狀,出模就行,防水而係需要一次成活,喺混凝土嘅基層形成一道整體嘅塗膜,徹底封底所有得水嘅嚟路和去路。如果依靠一道1.5~2mm厚嘅防水層,便能保障幾十年房屋唔漏,站喺專業嘅角度上嚟說,真嘅好難。

小編表示,防水真嘅唔易,防水也係一門技術活。睇似簡單,比如,勘察現場滲漏水情況,好多外行人士可能認為嗰漏水就補邊度唄,其實,這觀念係錯誤嘅,嗰只係表面現象,防水中有得好多隱蔽工程,有得嘅滲漏水部位並唔係我哋表面所睇到嘅,我哋要根據我哋豐富嘅經驗進行分析推斷,咁才能從根源上解決滲漏水問題。大窩口防水工程防水公司做防水步驟