防水工程保固書樓頂有裂縫會漏水呀? 滲水會影響房屋壽命?

防水工程保固書樓頂有裂縫會漏水嗎? 滲水會影響房屋壽命?

沙田防水工程防水公司98159809防水工程保固书

最近有兩個用戶都向我們諮詢樓板裂縫漏水問題。 一個係準備買新房新房防水工程保固書,發現裂縫擔心漏水會唔會有問題; 一個係問我樓上裝修導致樓板開裂滲水會唔會影響房屋使用壽命

先說第一個問題防水工程保固書, 屋面表層的 砂漿層,主要起到保護,裝飾和平整嘅作用,因為係剛性材料,熱脹冷縮緊嘅情況下,一些施工縫,不同材料交接处,好易出現一些裂縫,係正常現象。

屋面表面同天花裂縫,都唔一定會漏水,只係顯示係表面,真正防水既主要都係靠防水層同樓板混凝土。

樓板混凝土有裂縫,防水層沒有問題,不會漏水; 防水層破損失效,樓板混凝土沒有問題,也不漏水; 樓板混凝土出現裂縫,防水層開裂失效,漏水。

一般樓板由于沉降震動等問題,後期都有開裂的問題,所以後面防水主要都係靠防水層,只要防水層冇問題,基本就冇問題。

樓頂易漏水嘅位置要重點觀察,一般主要都係細節部位漏水嘅多,比如煙道、管口、天花角落、窗框等地方。 購買毛坯房,由於施工原因,會造成一些牆面顏色深淺不一,並不能靠深色就判斷為漏水,可以用手摸摸抑或用紙巾擦拭看看是否有滲水。

樓板滲水是否會影響房屋壽命,呢個肯定係有啲影響室內嘅屋面嘅。 但係未至於影響到房屋嘅使用壽命,就算有影響問題都不大,而且基本上所有房屋樓板都有開裂的問題,無謂擔憂。

以前仲有用戶問過我哋房屋開裂是否會導致樓板塌房,呢個自然係唔會嘅,全國都未聽聞過樓板開裂就砸到樓落去嘅問題,無謂擔心。

樓板裂縫維修方法:

1、先將混凝土表面打掃乾淨並灑水浸濕,然後刷上純水泥砂漿,進行壓光處理;

2、用水泥砂漿配比,還可以加入2%左右的防水劑,然後對裂縫塗抹。 幾小時後需要進行灑水、浸濕,等到達到一定的強度,再沿著它的裂縫塗上防水塗料沙田防水工程防水公司 防水工程保固书

防水工程保固书