防水工程台北丙綸布防水工藝

防水工程台北丙綸布防水工藝

丙綸布防水是一種防水卷材 防水工程台北,這種卷材一般是在地面直接施工的防水工程 台北,可以直接鋪喺牆面上。 呢種材料一般係唔可以喺室外使用嘅,只能喺室內使用,而且只能同牆面沙灰混合使用。 丙綸布防水進行施工緊嘅時候係需要搵到基層嘅,然後需要配置一些粘郃劑,處理嘅部分係比較複雜嘅,因為只能喺室內使用。 大家知道丙綸布防水嘅優缺點係乜嘢呀? 而家我哋就嚟了解吓丙綸布防水嘅優缺點同工藝流程。
一、優缺點
優點係,地面施工時可以同牆面砂灰粘接好,缺點係唔利於室外使用。
二、施工操作程序
驗收並清掃基層(搵平層)→配製膠粘劑(隨用隨配制)→處理複雜部位(陰陽角、簷口、落水口、喉孔等部位)附加層→施工防水層檢驗→保護層施工驗收後。
1、鋪貼防水卷材的基面層(找平層)必須打掃乾淨,並灑水保證基層濕潤。 (註:屋面防水找平層應符合GB50207-2002《屋面工程質量驗收規範》規定,地下防水找平層應符合GB50208-2002《地下防水工程質量驗收規範》規定)。
2、用含水泥重5%~15%的聚乙烯醇膠液製備水泥素漿粘接劑,攪拌必須均勻,無沉澱,無凝塊。 無離析現象即可使用。
3、屋面主防水層施工前,應先對排水集中及結構複雜的細部節點進行密封處理和附加層粘貼。
4、密封材料採用聚醚型聚氨酯。 如選用其它密封材料,應不含礦物油、凡士林等影響聚乙烯性能的化學物質的產品。
5、轉角處均應加鋪附加層; 陰陽角等處均做成R=20mm圓弧形。
6、防水卷材鋪貼應採用滿鋪法,膠粘劑塗刷在基層面上應均勻,不露底,不堆積; 膠粘劑塗刷後應隨即鋪貼卷材。 防止時間過長影響粘接質素。
7、鋪貼防水卷材不得起皺折,不得用力拉伸卷材。 邊鋪貼邊排除捲材下面嘅空氣同多餘嘅膠粘劑,保證卷材與基層面以及各層卷材之間粘接密實。
8、鋪貼防水卷材的搭接寬度不得小於100mm。
9、上下兩層和相鄰兩幅卷材接縫應錯開三分一幅寬。
丙綸布防水材料嘅工藝係非常複雜嘅,因為進行施工緊嘅時候要配一些粘郃劑,仲需要清掃吓室內嘅基層。 進行施工緊嘅時候,要保證基層係濕潤嘅。 丙綸布防水材料是一種非常高檔的防水卷材,這種防水卷材也是比較金貴的,所以是不可以太用力去拉伸的。 安裝呢種防水卷材緊嘅時候,一定要確定好尺寸大小先,而且黏郃劑嘅塗抹一定要均勻,唔係就會出現凹凸不平嘅現象。
防水工程 台北